Partners

Genkgo levert met VerenigingenWeb alle software die je nodig hebt voor het management van een vereniging. Het automatiseert belangrijke processen en neemt veel werk uit handen van bestuurders, vrijwilligers en medewerkers. Bij de meeste verenigingen is het bestuur verantwoordelijk voor het overgebleven operationele en/of administratieve werk. Er zijn ook verenigingen die dit soort zaken uit besteden aan een uitvoerder. Vaak is dit een partij die voor meerdere verenigingen het secretariaat draaiende houdt en verantwoordelijk is voor de ledenadministratie.

Uitbesteden management verenigingen

Genkgo werkt samen met professionele verenigingsmanagers. Genkgo levert de software, website en/of app. De uitvoerder levert het dagelijks management van de vereniging. De combinatie is een complete oplossing voor verenigingsmanagement.

Genkgo werkt met een aantal vaste partners

Het Verenigingsbureau

Als professioneel verenigingsmanager run ik samen met mijn team verschillende middelgrote verenigingen. Wij weten daardoor precies wat er speelt en waar behoefte aan is.
Een goed lopend bureau begint bij de uitstekende software van Genkgo. Vind je het prettig wanneer we je bij de implementatie begeleiden? Dat kan en dat doen wij in nauwe samenwerking met jullie medewerkers die met het pakket gaan werken. Behoefte aan een in company training, een online training die altijd voor jullie beschikbaar blijft om te raadplegen of een combinatie daarvan? Ook daar helpen we jullie graag mee.

Neem contact op met Yvette via 010 - 30 767 90.
Bezoek de website

BENG