Partners

Genkgo levert met VerenigingenWeb alle software die je nodig hebt voor het management van een vereniging. Het automatiseert belangrijke processen en neemt veel werk uit handen van bestuurders, vrijwilligers en medewerkers. Bij de meeste verenigingen is het bestuur verantwoordelijk voor het overgebleven operationele en/of administratieve werk. Er zijn ook verenigingen die dit soort zaken uit besteden aan een uitvoerder. Vaak is dit een partij die voor meerdere verenigingen het secretariaat draaiende houdt en verantwoordelijk is voor de ledenadministratie.

Uitbesteden management verenigingen

Genkgo werkt samen met professionele verenigingsmanagers. Genkgo levert de software, website en/of app. De uitvoerder levert het dagelijks management van de vereniging. De combinatie is een complete oplossing voor verenigingsmanagement.

Genkgo werkt met een aantal vaste partners

Secretariaat Online

Secretariaat Online: Professioneel online management / Virtueel Assistent (VA) voor u als programmamanager en als bestuurder van een vereniging of stichting. Bezoek website.

BENG: Bezoek website.

Ook partner worden?