• verenigingen-app-mockup.jpgverenigingen-app-schets-2.jpgverenigingen-app-mockup-2.jpgappstore-icon.png&size=small

VerenigingenApp - de tussenstand

De enige echte VerenigingenApp komt er aan! Het crowd funding programma ligt alweer een tijdje achter ons. Hoe staat het nu met de App? Update van dit bericht! Inmiddels is de VerenigingenApp klaar en te bekijken op www.verenigingenapp.nl De werkzaamheden zijn in volle gang Het technische raamwerk van de App is klaar. Momenteel wordt er hard gewerkt aan het uitwerken van de grafische user interface van de VerenigingenApp. We proberen een App te maken die door iedereen met plezier is te gebr

• VerenigingenApp voor jou en door jou!

Update van dit bericht! Inmiddels is de VerenigingenApp klaar en te bekijken op www.verenigingenapp.nl Doe nu mee aan de ontwikkeling van jouw eigen unieke Verenigingenapp! Deze mobiele app is gekoppeld aan jouw ledenlijst en wordt door Genkgo Verenigingenweb via ‘Crowdfunding’ ontwikkeld. Waarom meedoen? Omdat jouw vereniging gebruik wil maken van deze customized app zonder maandelijkse kosten te betalen! Lees hier hoe jouw VerenigingenApp werkt en hoe jij meedoet! Waarom een VerenigingenApp?