• vweb standard blog image

Verenigingenweb vs Open Source CMS: de verschillen

Onlangs werd ons de vraag gesteld wat de verschillen zijn tussen Genkgo Verenigingenweb en een open source CMS systeem als Joombla en Wordpress. Graag delen we dit antwoord op ons blog. 1. Open Source CMS vs het Genkgo ecosysteem Om goed te kunnen doorgronden wat de verschillen zijn, is het allereerst belangrijk dat Joombla en Wordpress content management systemen zijn (website beheer). Dat betekent dat die systemen dus zeer goed zijn in het beheren van websites. Daarin hebben ze zeer veel

• Professioneler besturen: 3 oplossingen en 3 voordelen

Het besturen van een sport, studie- of hobbyvereniging lijkt steeds meer op het runnen van een bedrijf. Hoog tijd dus om je bestuurstaken professioneler aan te pakken! Welke 3 IT oplossingen maken dit mogelijk? En welke 3 belangrijke voordelen levert dit jouw vereniging op?  Besturen is ondernemen. Van ledenadministratie tot het organiseren van evenementen, en van boekhouding tot het het communiceren met sponsors, bedrijven en (potentiële) leden. Het is een hele klus om de administratie van je

• VerenigingenApp voor jou en door jou!

Update van dit bericht! Inmiddels is de VerenigingenApp klaar en te bekijken op www.verenigingenapp.nl Doe nu mee aan de ontwikkeling van jouw eigen unieke Verenigingenapp! Deze mobiele app is gekoppeld aan jouw ledenlijst en wordt door Genkgo Verenigingenweb via ‘Crowdfunding’ ontwikkeld. Waarom meedoen? Omdat jouw vereniging gebruik wil maken van deze customized app zonder maandelijkse kosten te betalen! Lees hier hoe jouw VerenigingenApp werkt en hoe jij meedoet! Waarom een VerenigingenApp?

• Drie onderdelen

Krachtige tools voor besturen

Op zoek naar een gecombineerde oplossing voor de ledenadministratie, website en communicatie? Online software van Verenigingenweb maakt het mogelijk. Verschillende softwareoplossingen worden door Verenigingenweb op elkaar aangesloten en administratieve taken geautomatiseerd. De cloudsoftware bestaat uit drie onderdelen: Organisatie, Website & Communicatie. De kracht zit hem in de combinatie van drieën. Verenigingenweb biedt je als bestuur een compleet scala aan instrumenten voor het besturen