• Case: Een digitale moderniseringsslag van een vereniging en haar cursusprogramma.

Klant: Nederlandse Vereniging van RadiologenGeleverd: Maatwerk: Beheer- en Redactiesysteem, Inschrijfsysteem, RAD App, Check-in App. De Nederlandse Vereniging van Radiologen (NVvR) koos in 2014 voor het vernieuwen en moderniseren van haar meerdaagse cursusprogramma's. In dat kader ontwikkelde Genkgo een nieuw online platform. Met het nieuwe platform is de NVvR klaar voor de toekomst. Sinds de oplevering zijn er meer dan zes cursussen succesvol georganiseerd. Het resultaat voor de NVvR is een v

• Premium responsive website FAECTOR voor telefoon, tablet, laptop en desktop

Premium responsive website design

Een premium website is voor verenigingen die zich willen onderscheiden in hun online aanwezigheid. Het is voor hen die het belang zien van effectieve communicatie via verschillende (digitale) kanalen. Een premium website is voor verenigingen die bereid zijn te investeren in de relatie met hun leden, ook online. Wat is een premium website? Met een premium, responsive website van VerenigingenWeb krijgt een vereniging een op maat ontworpen website, die past bij het unieke karakter van de verenigi