• vweb standard blog image

Update Genkgo Financieel

De afgelopen weken is gewerkt aan een nieuwe versie van Genkgo Financieel. Dit is het financiële onderdeel van Genkgo dat klanten in staat stelt om te factureren, contributie te innen en debiteuren te beheren. Inmiddels zijn alle pakketten geüpdatet naar de laatste versie die vooral in het teken staat van gebruiksvriendelijkheid en snelheidsoptimalisatie. Daarnaast is er nieuwe functionaliteit toegevoegd: 1. BIC nummers automatisch ingevuld Het is niet langer nodig om BIC nummers op te zoeken

• SEPA en je vereniging

Vanaf 1 februari 2014 is er geen verschil meer tussen binnenlandse en grensoverschrijdende betalingen en incasso’s in Europa. Er komt een nieuw systeem: de Single Euro Payments Area (SEPA). Wat betekent SEPA voor je vereniging en welke veranderingen zul je moeten maken in je administratie? Deze blog brengt inzicht. 1. Wat is SEPA? De afkorting SEPA staat voor Single Euro Payments Area. Het staat voor een gebied van Europese landen die één gezamenlijke betaalmarkt vormen. Alle elektronische ban