• Evenementen inhoudelijk organiseren: de Programma module

Bij het organiseren van een groot evenement komt er meer kijken dan het verkoop van tickets. Hoe zit de inhoud van het evenement eigenlijk in elkaar? Hoe stel je het programma samen? Met de Programma module wordt het inhoudelijk organiseren van een evenement makkelijk en efficient gemaakt. Congres, lustrumweekend, workshops Of het nu gaat om een jaarlijks meerdaags congres, een lustrumweekend of een serie workshops, de Programma module in de applicatie Evenementen maakt het organiseren van j

• Update: Genkgo versie 13

Bij Genkgo zijn we continu bezig om onze software te verbeteren en te vernieuwen. Naast kleinere, incrementele updates vindt er eens in de zoveel tijd een grote update plaats. Tijdens zo een grote update wordt er gekeken welke applicaties aan vernieuwing toe zijn, waarbij natuurlijk ook wordt geluisterd naar de wensen van onze klanten. In de zomer van 2018 is er hard gewerkt aan de nieuwste update: Versie 13. Veel van de verniewingen van deze update zijn gericht op de nieuwe AVG wetgeving. Or

• Event management software voor verenigingen

VeelĀ verenigingen hebben behoefte aan professioneel event management. Goed georganiseerde activiteiten beginnen bij de juiste beheersoftware. Met de Evenementen applicatie is dit ook voor verenigingen binnen handbereik. Een applicatie voor elk type evenement of activiteit Elke vereniging organiseert activiteiten. Voor veel verenigingen vormen de activiteiten bovendien de kern van de saamhorigheid onder leden. Het is dus zeer belangrijk dat deze goed worden beheerd. Of het nu gaat om een ledenv