Makkelijk beheren van planningen voor tennisverenigingen

VerenigingenWeb biedt een makkelijke manier om tennisprogramma's te beheren en te publiceren op de website.

Beheer competitieladders, trainingschema's en afmeldbeheer.

De planningsmodule van Genkgo is speciaal gemaakt voor tennisverenigingen. Het stelt beheerders in staat om online de trainings- en competitieplanning te publiceren. Het maakt leden mogelijk om hun persoonlijke training- en competitieschema's te bekijken en om trainingen te ruilen.

Beheer Competitieteams en Trainingsgroepen

Speciaal voor tennisverenigingen zijn er twee extra typen groep te beheren in Organisatie: competitieteams en trainingsgroepen.

Beheer de competitieteams van je vereniging: stel naam en speelsterkte in, voeg leden toe aan het team, stel datum en tijd in waarop er gespeeld wordt. De planning worden automatisch gepubliceerd op de website. Ook wordt er automatisch een persoonlijke planning gemaakt voor elk lid.

Een trainingsgroep kun je als beheerder instellen: stel een naam in, geef aan wie de trainer is en op welke baan er wordt getraind. Ook hier bepaal je de speelsterkte en datum en tijd in waarop er getraind wordt.

Weergave van planning op de website

Alle planningen kunnen je laten weergegeven op de website. Een ingedeeld lid kan zijn persoonlijke planning raadplegen op de website. Een lid kan dus altijd zien wanneer hij/zij moet spelen. Bovendien kan het lid zelf zijn afwezigheid aangeven.

Afmelden of training laten over nemen

Als een lid niet kan trainen op één van de ingestelde trainingsdata, dan kan hij/zij dit zelf aangeven via de website. Het lid kan zijn vrijgekomen trainingsplek aanbieden voor overname. Een ander lid van de vereniging kan de training dan overnemen. Als een lid een training overneemt dan krijgt de aanbieder automatisch een bevestigingse-mail. Het aantal afmeldigen wordt per lid bijgehouden voor de beheerder en kunnen worden geëxporteerd naar Excel.

Meer voor tennisverenigingen

Meer weten?

Wil je meer weten over de mogelijkheden van Genkgo voor Tennisverenigingen? Neem contact met ons op!

De volgende tennisverenigingen maken gebruik van VerenigingenWeb: