Naast ons standaard ontwerp dat wordt aangepast aan de huisstijl van de klant, bieden wij ook een volledig webdesign op maat waarbij er een geheel uniek ontwerp wordt gemaakt op basis van de wensen van de klant. Bezoek de Store voor een prijsindicatie. De standaard ingebouwde functionaliteit is voor beide websites hetzelfde.

Aangesloten op de ledenadministratie

De website is aangesloten op de applicatie Organisatie waarin alle ledengegevens worden beheerd. Deze koppeling biedt verschillende voordelen:

• Leden kunnen op de website inloggen en hun eigen persoonsgegevens beheren. Denk bijvoorbeeld aan een verhuizing doorgeven, het plaatsen van een nieuwe foto of het wijzigen van een telefoonnummer. Wijzigingen worden direct opgeslagen zonder tussenkomst van een beheerder;
  • Commissies, groepen en andere verbanden die zijn opgeslagen in de ledenadministratie kunnen automatisch worden weergegeven op de website. De website geeft zo direct inzicht in de structuur van de vereniging, zonder dat dit elk jaar hoeft worden overgetikt naar de website;
  • Nieuwe leden kunnen zich aanmelden via een formulier op de website. De gegevens van het nieuwe lid worden direct opgeslagen in de ledenadministratie. Ook het aanmaken van de inloggegevens gaat automatisch, zodat nieuwe leden direct kunnen inloggen.

Leden kunnen inloggen en hun eigen zaakjes regelen

In het ledengedeelte van de website kunnen leden zelf hun zaakjes regelen. Denk hierbij aan het updaten van hun eigen persoonsgegevens, maar ook aan het inschrijven voor activiteiten, het invullen van opgave-formulieren, het opzoeken van andere leden en het bestellen en betalen van producten in de webshop. Doordat handelingen direct zijn gekoppeld aan het profiel van het lid wordt alles direct verwerkt in de rest van het systeem. Deze slimme automatisering voorkomt het overtikken van informatie. Het zorgt er juist voor dat er direct iets gedaan kan worden met de nieuwe gegevens, bijvoorbeeld het sturen van een automatische bevestigingsmail, de uitgave van een ticket of het versturen van een factuur. Dit scheelt de secretaris of penningmeester een boel werk.

Rijk aan functionaliteit

De website bevat een uitgebreid standaard pakket aan functionaliteit. In het beveiligde ledengedeelte kunnen leden o.a. hun gegevens bijwerken, de ledenlijst bekijken en berichten achterlaten. Op de voorpagina worden bezoekers op de hoogte gesteld van het laatste nieuws, kunnen de nieuwste foto-albums worden bekeken en worden de aankomende activiteiten getoond. Bovenaan de voorpagina is ruimte voor de zogenaamde ‘slider’, waarin een grote foto kan worden geplaatst met daaroverheen een stukje tekst. Ook kunnen de sponsoren op de voorpagina en subpagina’s worden getoond. Er kunnen onbeperkt formulieren worden aangemaakt, bijv. een lidmaatschapsformulier, contactformulier of aanmeldformulier voor een activiteit. Tot slot is er een speciale pagina aanwezig waar subnetwerken zoals commissies getoond kunnen worden.

Uitbreidingen

Er zijn veel uitbreidingen van de functionaliteit beschikbaar, waaronder een Personen lijst (voor een aantrekkelijke presentatie van het bestuur), een Mediatheek als database van media-items, een Tijdlijn voor de geschiedenis van de vereniging en de Carrière module voor bedrijfsprofielen en vacatures.

Bezoek de Store voor een uitgebreid overzicht van de inbegrepen functionaliteit, en beschikbare uitbreidingen en een beschrijving van het website beheer.

Design op maat

Compleet uniek design. Op maat ontworpen en ontwikkeld.

Design op maat

Aanpasbaar template

Een bewezen design aangepast aan uw huisstijl en wensen.

Website template