VerenigingenApp - de tussenstand

De enige echte VerenigingenApp komt er aan! Het crowd funding programma ligt alweer een tijdje achter ons. Hoe staat het nu met de App?

Update van dit bericht! Inmiddels is de VerenigingenApp klaar en te bekijken op www.verenigingenapp.nl

verenigingen-app-mockup.jpg

De werkzaamheden zijn in volle gang

Het technische raamwerk van de App is klaar. Momenteel wordt er hard gewerkt aan het uitwerken van de grafische user interface van de VerenigingenApp. We proberen een App te maken die door iedereen met plezier is te gebruiken, ook onderweg. Daarom richten we ons op snelheid, gebruiksvriendelijkheid en elegantie.

De mogelijkheden

De VerenigingenApp krijgt de volgende kenmerken:

• Verenigingsnieuws;
  • Activiteitenkalender;
  • Ledenlijst met profielen;
  • Wall voor het delen van berichten;
  • Push berichten;
  • In de App store voor Android en iOS;
  • Geheel in huisstijl van je vereniging.

verenigingen-app-schets-2.jpg

Van schets naar gepersonaliseerde App

Martijn de Wit, designer van Genkgo, heeft de verantwoordelijkheid over het design van de App. Voordat we van start gingen maakte hij enkele 'mockups'. Een mockup is een grafische uitwerking van onze ideeën voor de App. Hieronder zie je een voorbeeld van een uitgewerkt concept. De uiteindelijke interface van de VerenigingenApp is hier op gebaseerd.

verenigingen-app-mockup-2.jpg

De VerenigingenApp in je schoen?

Is pakjesavond geen moment om al je leden te verrassen met een eigen VerenigingenApp? Genkgo streeft er namelijk naar om begin december de gepersonaliseerde VerenigingenApps beschikbaar te maken in de Apple App Store en de Google Play Store.

appstore-icon.png&size=small google-play-logo.jpg&size=small

Voor alle verenigingen van Nederland

Onze crowd funders van de VerenigingenApp zijn er straks als eerste bij. Zij maken het mogelijk dat de verenigingen van Nederland de App straks kunnen gaan gebruiken. Straks is de App beschikbaar voor alle andere verenigingen van Nederland. Ben of ken je een bestuurder voor wie de App interessant is? Neem contact met ons op!