VerenigingenApp voor jou en door jou!

Update van dit bericht! Inmiddels is de VerenigingenApp klaar en te bekijken op www.verenigingenapp.nl

Doe nu mee aan de ontwikkeling van jouw eigen unieke Verenigingenapp! Deze mobiele app is gekoppeld aan jouw ledenlijst en wordt door Genkgo Verenigingenweb via ‘Crowdfunding’ ontwikkeld. Waarom meedoen? Omdat jouw vereniging gebruik wil maken van deze customized app zonder maandelijkse kosten te betalen! Lees hier hoe jouw VerenigingenApp werkt en hoe jij meedoet!

Waarom een VerenigingenApp?

Genkgo Verenigingenweb gaat een mobiele applicatie ontwikkelen voor verenigingen: de VerenigingenApp. Jouw unieke verenigingsapplicatie zal door alle (bestuurs-)leden via de app stores gedownload kunnen worden. Hiermee is jouw verenigingsinformatie op elk mobiel apparaat altijd en overal beschikbaar.

Verenigingen App zal de volgende basisfunctionaliteit ondersteunen:

• Ledenlijst (inclusief oud-ledenlijst)
  • Privacy garantie door inloggen
  • Verenigingsnieuws
  • Activiteitenkalender
  • Wall waarop berichten kunnen worden geplaatst
  • In stijl van jouw vereniging

Wat is ‘Crowdfunding’?

Door middel van ‘Crowdfunding’ worden projecten gefinancierd door een ‘crowd’, ofwel mensenmassa, in plaats van één grote investeerder. Deze crowd profiteert door te investeren van unieke voordelen. We noemen dat ook wel een win-win situatie!

Hoe werkt de ‘Crowdfunding’ van de VerenigingenApp?

Dat werkt als volgt: door met meerdere verenigingen een stukje van de ontwikkeling van de VerenigingenApp te financieren, wordt de applicatie per vereniging goedkoper. Als jouw vereniging ook gebruik wil gaan maken van een mobiele app, kan je kiezen uit drie mogelijkheden:

Geen Investering Kleine Investering Normale investering
€ 0,-* € 250,-* € 500,-*
Geen eenmalige kosten Eenmalige kosten Eenmalige kosten
€ 30,- p.m.* €15,- p.m.* (50% korting) € 0,- p.m. (Geen maandelijke kosten!)
Voor verenigingen die niet  kunnen investeren, maar wel gebruik willen maken van de VerenigingsApp tegen het normale maandelijkse tarief. Ideaal voor verenigingen die gedeeltelijk willen investeren en vervolgens met 50% korting gebruik willen maken van de VerenigingsApp Ideaal voor verenigingen die via een eenmalige investering onbeperkt -zonder maandlasten- gebruik willen maken van de VerenigingsApp

* Genoemde bedragen zijn ex. Btw.

Doe nu mee!

De VerenigingenApp wordt als extra functionaliteit aangeboden in de VerenigingenWeb pakketten wanneer via crowdfunding de benodigde realisatiekosten zijn gefinancierd.

Aangezien het gaat om €3000, is slechts zesmaal een normale investering genoeg om de VerenigingenApp te realiseren. Deze verenigingen ontvangen de VerenigingenApp als eerste en betalen vervolgens nooit maandlasten voor het gebruik ervan. Wees er daarom snel bij om mee te profiteren! Indien acht of meer verenigingen interesse hebben, wordt ook een magazine toegevoegd aan de app.

De inschrijving is inmiddels gesloten. Dat betekent dat je geen gebruik meer kunt maken van deze speciale crowdfunding actie maar dat je de app kunt aanschaffen zodra hij klaar is! Stuur ons een mail als je interesse hebt