Stel uw eigen Genkgo pakket samen

Prijsindicatie

Per maand

€ 85

Eenmalig

€ 1.000

* ExclusiefEx. btw

Pakket gratis uitproberen?

Ga aan de slag

Mobiel

VerenigingenApp: Mobiele app voor de vereniging

In de applicatie Mobiel kunt u de instellingen, structuur en inhoud van uw mobiele apps (Apple iOS, Google Android) beheren.

Vast, bewezen ontwerp in eigen huisstijl

De mobiele app heeft een vast ontwerp waarin de huisstijl van de vereniging wordt toegepast, inclusief voor het app icoon.

Inhoud beveiligen voor groepen

In het beheer van de app kunnen verschillende omgevingen worden aangemaakt die toegankelijk zijn voor specifieke mappen of groepen uit de applicatie Organisatie, bijv. het bestuur, commissies, leden en alumni. Leden kunnen inloggen om de schermen in de voor hun toegestane omgevingen te kunnen bekijken. Gebruikers zien alleen de omgevingen waar zij toegang toe hebben. Daarnaast heeft de app ook een publieke omgeving die voor alle gebruikers toegankelijk is.

De inhoud is gekoppeld aan de Website

In een omgeving kun je als beheerder zelf modules toevoegen. Dit zijn dezelfde modules die op de website worden gebruikt. De modules die toegevoegd worden, bevatten dezelfde inhoud als die op de website en worden automatisch bijgewerkt. Zo kan bijv. de nieuwsmodule of activiteitenmodule gebruikt worden in de app zonder dat er extra content toegevoegd hoeft te worden.

Breed scale aan modules

Modules die in de app gebruikt kunnen worden zijn bijv. de Nieuws module, Fotoalbums, Activiteiten, Commissies en webpagina’s. Ook kan er een ledenlijst met profielen en een zoekfunctie worden ingesteld. Als beheerder bepaalt u welke informatie van de leden zichtbaar is. Daarnaast is er ook de mogelijkheid om vrije schermen toe te voegen waarin u tekst, lijsten of video’s kunt plaatsen.

Verzenden van Pushberichten

Pushberichten kunnen per omgeving worden verstuurd. Zo kan er bijv. een pushbericht worden verstuurd naar commissieleden of naar het bestuur. Gebruikers kunnen zelf aangeven of ze pushberichten willen ontvangen. In het beheer vindt u statistieken over de ontvangen en gelezen pushberichten.

Kies een variant

€ 60

Per maand

€ 600