Krachtige tools voor besturen

Op zoek naar een gecombineerde oplossing voor de ledenadministratie, website en communicatie? Online software van Verenigingenweb maakt het mogelijk.

Verschillende softwareoplossingen worden door Verenigingenweb op elkaar aangesloten en administratieve taken geautomatiseerd. De cloudsoftware bestaat uit drie onderdelen: Organisatie, Website & Communicatie. De kracht zit hem in de combinatie van drieën.

Drie onderdelen

Verenigingenweb biedt je als bestuur een compleet scala aan instrumenten voor het besturen van een vereniging. Het stelt je in staat een ledenadministratie te voeren, een dynamische website bij te houden en te communiceren met leden via het web, e-mail en sms. Zo houd je meer tijd over voor de leukste kanten van het besturen.

Voordelen van de “cloud”

De software draait in de “cloud”, daardoor heb je automatische backups en kun je overal aan het werk. Het ledenbestand is bij Verenigingenweb gekoppeld aan de website en online communicatiemiddelen. Leden houden hun eigen gegevens up-to-date en schrijven zich zelf in voor een activiteit. Groepen, zoals commissies, stuur je met één druk op de knop een bericht.

Veel administratieve taakjes worden overbodig door "crowd sourcing" en slimme automatisering. Beperk je ledenadministratie tot een controle en hou op met het heen en weer kopiëren van informatie!

Je eigen social network

Alle tools van Verenigingenweb gecombineerd geven je de mogelijkheid om je vereniging online én offline beter vorm te geven. Met Verenigingenweb heb je een eigen sociaal medium voor al je leden, teams, commissies, alumni, etc. Verenigingenweb brengt jouw community naar het web.